donderdag 5 januari 2012

Love the Look #1: Lovely Lauren.

Vandaag het eerste 'Love the Look' artikel, waarin ik jullie een mooie make-up look laat zien met een aantal accessoires en kledingstukken. Dit keer is onze Lovely Lauren aan de beurt!



 
Haar prachtige, natuurlijke make-up look 

♥  Begin met een goede basis voor het gezicht (primer), en voor de ogen. Bij het Naked Palette van Urban Decay zit een mini Primer Potion die bekend staat om de goede kwaliteit.
♥ Voor een natuurlijke look wil je natuurlijk geen geplamuurd effect, daarom gebruik je alleen wat concealer.
♥ De ogen blijven er ook natural uit zien, het Naked Palette is daar perfect voor. Met een likje mascara en wat wit oogpotlood zijn we helemaal klaar met de ogen. De wenkbrauwen kunnen eventueel ook nog licht aangezet worden.
♥ The finishing touch: wat blush, bijvoorbeeld van NARS, het merk dat bekend staat om de mooie blushes.
Ook mag nagellak (OPI-Mermaid's tears) en lipstick (De prachtige YSL Candy Volupte No 3) niet ontbreken.


Bij deze simpele makeup look mag de kleding wat uitbundiger, maar dat hoeft natuurlijk niet. 

♥ Ik heb gekozen voor een basic, skinny spijkerbroek van Marc Jacobs.
♥ Een mooi bloementop staat supermooi en past goed bij het aankomende seizoen.
♥ Prachtige nude pumps laten je benen een stuk langer lijken.
♥ Om de look helemaal af te maken draag je een leuke tas en een aantal kleine armbandjes.

Do you love the look too? Als jullie nog ideeën hebben voor leuke looks, let me know! xoxo

29 opmerkingen:

  1. Die nude pumps zijn prachtig, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is helemaal wat ik zelf zou dragen, leuk zeg! ;D

    with love, Demi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post, Lauren is echt geweldig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan de foto niet zien? Maar ik vind de stijl van Lauren altijd geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oke haha, dan zet ik gewoon een nieuwe reactie (: Ik vind de looks van Lauren altijd mooi!x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen loves the looks of Lauren Conrad! ;-) Leuke post meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk artikel!
    Lauren Conrad, i love her looks! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer genoeg zie ik geen foto maar ik kan het me inbeelden dat het heel mooi is!
    + dankje voor de leuke reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk artikel! ik vind laurens make-up heel mooi, maar haar kleding altijd een beetje te basic ;$

    liefs!
    ps. doe je al mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lauren is een echt style icoon ! <3x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie de foto niet maar klinkt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laurennnnnn! I love her style!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke collage! Mooi gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk artikel! lauren heeft echt een leuke style

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeel leuk, ik ga zeker je tips gebruiken :)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke post en goede tips ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke post!
    ik vind haar stijl superleukxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk artikel! Al vind ik de kleding niet echt leuk, maar dat is ieder haar eigen smaak :). De pumps vind ik overigens geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk!! Ik vind haar stijl erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh my god die lippenstift!!!!!!
    Heel leuk artikel, ik zie veel producten die ik wel zou willen hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toevallig, ik heb ook een love the look op m'n blog en ook van Lauren, haha.
    Mooie collage ;)

    BeantwoordenVerwijderen

XOXO